Saturday, January 19, 2019

ULASAN eBOOK YEAY! MAMA SUDAH "RESIGN"

Penulis : Masayu Ahmad

http://www.masayuahmad.com/2016/05/yeay-mama-sudah-resign.html

Membaca eBook guru saya ini membuatkan hati saya juga bergelora dan tidak sabar untuk menjadi seperti beliau meletakkan jawatan dan bergerak secara bebas sebagai perunding dan motivator. Gaya penulisan dan penceritaan yang di gunakan oleh penulis ini sangat mudah di fahami dan dirasai. 

Penulis berjaya membuka minda saya selama ini bahawa rezeki ada di mana-mana tidak semestinya bekerja makan gaji sahaja. Semoga saya suatu hari nanti dapat merealisasikan impian bekerja sendiri dan memberi tumpuan kepada keluarga. Semangat saya kini selepas membaca buku ini membuatkan saya ingin segera melaksanakan impian lama yang tertangguh. 

No comments:

PENGHARGAAN