Saturday, January 19, 2019

ULASAN eBOOK INSPIRASI BEKERJA DI RUMAH

Penulis : Puan Masayu Ahmad

http://www.masayuahmad.com/2013/11/mula-bisnes-tanpa-modal.html

Membaca eBook ini banyak membuka mata dan memberi kesedaran kepada pembaca seperti saya. Buku ini menerangkan kaum wanita terutamanya boleh berniaga dan bekerja di rumah sahaja tanpa perlu merempuh kesesakan jalan raya dan tekanan di tempat kerja.

Buku ini menerangkan jenis pekerjaan yang sangat mudah tanpa perlu mengeluarkan sebarang modal iaitu dengan menjadi agen serta mempromosikan produk media sosial. Masa dan tempoh boleh ditentukan sendiri oleh surirumah tanpa terikat dengan peraturan agensi atau syarikat.

DAlam buku ini juga Penulis ada memberikan tips bagaimana mengumpul wang komisen hasil dari sebagai agen dropship tersebut dan surirumah boleh menjana pendapatan tetap jika melakukan secara konsisten.

Saya merasakan teknik ini boleh diajar kepada ibu tunggal yang menerima bantuan bulanan dari JKM dan Baitulmal sebagai cara membantu mereka keluar dari kepompom kemiskinan dan seterusnya berdikari. Ia seterusnya dapat mengurangkan kebergantungan kepada bantuan dari kerajaan semata-mata.

No comments:

PENGHARGAAN